גב מערכות Call Center

 

חברת גב מערכות Call Center מתמחה במתן פתרונות מיקור חוץ ומספקת מגוון שירותים לחברות המובילות במשק הישראלי ובחו"ל.
החברה הוקמה, בהמשך לפעילותה של חטיבת פתרונות מיקור חוץ ו Call-Center של 013 Netvision בשנת 2011, כחברה עצמאית מקבוצת גב מערכות.

גב מערכות Call-Center מתמחה במתן שירותי "בוטיק" שנתפרים במיוחד לצורכי הלקוחות תוך הקפדה על רמת שירות ואיכות בסטנדרט גבוהה.

בין הפתרונות המוצעים ללקוחותינו:


- מכירות, טלמרקטינג ותיאום פגישות
- שרות לקוחות ושרות צרכנים
- תמיכה טכנית ו – Help Desk
- שימור לקוחות
- ייעוץ ויישום מתודולוגיות בעולם המוקדים
- סקרים ובקרת איכות
- השמה
- פתרונות טכנולוגיים

החברה נהנית מיתרון בזכות ידע וניסיון רב בתחום ובעלת מוניטין בניהול פרוייקטים עבור לקוחות מסקטורים שונים ומגוונים.
תפיסת העולם של גב מערכות Call Center מבוססת על עקרונות של שותפות עסקית, פתרונות משביעי רצון ומתן ערך מוסף ללקוחותיה.
ניהול הפרויקטים השונים, מתבצע תוך התבססות על מתודולוגיות Best Practice, ניסיון עשיר בניהול, כח אדם מנוסה, הדרכות מקצועיות ובקרת תהליכים, כל זאת תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות.
החברה משקיעה רבות בטיפוח ההון האנושי, הכשרתו ובפיתוח האישי של כל אחד מהעובדים בחברה. כל זאת כדי ליצור סביבת העבודה המכוונת למתן חווית שירות מהדרגה הראשונה בכל מפגש עם הלקוחות.
איכות השירות, שאיפה לחדשנות ושיפור מתמיד מהווים את אבני היסוד של הפתרונות והשרותים של חברתנו . חברת גב Call Center תעמיד לרשותכם את אנשיה, הכלים הטכנולוגיים והידע שצברה לקידום המטרות האירגוניות והתפעוליות שלכם.

בין לקוחותינו


שלח קו"ח