שירותי דיגיטל

שירות לקוחות דיגיטלי - הדור הבא של מוקדי השירות

הצעד הבא של מוקדי השירות בארגון הולך יד ביד עם טכנולוגיית AI וענן – מרכזי קשר המאפשרים חוויה מותאמת אישית ורב ערוצית. 
רמת גמישות משופרת ועלויות נמוכות יותר מאי פעם, הופכים את מרכזי השירות הדיגיטלי חיוניים לכל ארגון שמסתמך על ערוצי תקשורת.
גב אקספרט מציעה חוויית אפיון הוליסטית ללקוחות שרוצים לעבור למוקד שירות עתידני, נוח, גמיש ומשתלם יותר. מה זה כולל?

הנדסת שירותים דיגיטליים

חווית משתמש טובה בשירות לקוחות דיגיטלי היא לפעמים הגורם היחיד להבדל בין רמות ביקוש של  מותגים שונים ושביעות הרצון של הלקוחות שלהם מהשירות. 

לכן אנחנו משקיעים בהנדסת שירותים דיגיטליים על ידי שירות שמקיף את כל ההיבטים של חווית שירות דיגיטלי – נייד, אינטרנט, אנליזה, ממשקי API וטלפוניה.

חידוד היתרון התחרותי של הארגון, הרחבת הגמישות בשירות ופיתוחים מהירים של תכונות מתקדמות מאפשרים לנו לעשות את זה בהתאמה מדויקת לצרכי הארגון ולקוחותיו.

אינטגרציה של טכנולוגיה ומערכות

הניסיון העשיר שלנו בתחום מספק לנו גישה בלתי מוגבלת לפתרונות טכנולוגיים מתקדמים.

כדי לוודא התאמה ואינטגרציה של פתרונות מדויקים וממוקדים, אנו מקפידים על שילוב מותאם ספציפית לאפיון הלקוח, של טכנולוגיות ומערכות בשילוב גישה לפתרונות חדשניים וייחודיים, לצד אבטחת מידע וסייבר ברמה מקצועית ולא מתפשרת, כדי לספק לכם את התוצאות הרצויות.

VOC - Voice of Customer

הקשבה ללקוחות והעובדים עזרה לעצב את המותגים החזקים והאהובים ביותר בשוק, כי היא מאפשרת לארגונים להשתמש במידע החשוב המגיע דרך "קולו של הלקוח", כדי להניע חדשנות ומערך שיפורים מתמיד.
כתוצאה, הלקוחות ממשיכים לחזור בזכות חווית שירות חיובית ומספקת. 

גב אקספרט עושה שימוש בפלטפורמת קול הלקוח המתקדמת בתעשייה, כדי לספק לכם חווית לקוח מותאמת ואופטימלית. 
כך הארגון שלכם נעזר בלקוחות ועובדים כדי לבנות תחזיות אמינות, לייצר לויאליות בלתי מעורערת וצמיחה פיננסית.

אימון בינה מלאכותית במוקדים

בעידן בו בינה מלאכותית הופכת למציאות יומיומית – אימון ה AI במוקדים הטלפונים זוכה לפופולריות גוברת, במיוחד במענה למדיה כתובה.

גב אקספרט משתמשת באימון בינה מלאכותית בעולמות המוקדים, באמצעות ניתוח מדוייק של תהליכים, פלטפורמות ואנשים.

על מנת להביא לחסכון והתייעלות במוקדים אנו מבצעים תהליך פרויקטאלי של אימון הבוט שזו מומחיות בפני עצמה.

אימון הבינה מלאכותית הוא כלי מהותי לחברות שמטרתן היא לשפר את שירות הלקוחות ולייעל את הפעילות שלהן.

שירות עצמי, צ'אטבוטים ועוזר וירטואלי

עבור הלקוחות, שירות דיגיטלי איכותי פירושו חווית משתמש אופטימלית – 24/7.

עבור חברות, שירות דיגיטלי איכותי הוא ערוץ תקשורת נוסף לבחירת הלקוחות, מותאם אישית  – בעלויות נוחות יותר. 

לכן אנו בונים עבורכם שירות דיגיטלי אופטימלי בעזרת מגוון פתרונות אינטואיטיביים, להכוונה יעילה ונוחה של הלקוח בצורה טבעית בעזרת אפליקציות, צ'אט בוטים, תגובה קולית אינטראקטיבית (IVR), עוזרים וירטואלים ועוד.

לבחור נכון - לבחור גב מערכות

חברת גב מערכות היא בין החברות המובילות והוותיקות בעולם הטכנולוגיה בישראל.

הניסיון העשיר והרחב שלנו בתחום הקמה וניהול מוקדי שירות בשילוב עם המומחים שלנו בתחום הטכנולוגיה והדיגיטל, מאפשרים לנו לתת לכם את המענה המקצועי הגמיש והמותאם שאתם צריכים כדי לספק ללקוחות הארגון חוויית שירות לקוחות דיגיטלי מדויקת, איכותית ואטרקטיבית.

מוכנים לדור הבא של שירות לקוחות? דברו איתנו!

המומחים שלנו ישמחו לעזור לך למצוא עבודה

קורות החיים התקבלו בהצלחה!