ייעוץ והקמת מוקדים טלפוניים

ייעוץ והקמת מוקדים טלפוניים

מוקדים טלפוניים

חטיבת השירות, מכירה והתמיכה של גב מערכות – גב מערכות אקספרט – מתמחה במתן פתרונות Call Center הכוללים ייעוץ והקמה של מוקדים טלפוניים מכל הסוגים.

הידע שלנו מבוסס על מוקדים טלפוניים קיימים שלנו, שהם מהגדולים והמנוסים ביותר בישראל, תוך מתן דגש על מתן שירות אישי ויצירת חווית שירות חיובית – למוקדים חוץ או פנים ארגוניים.

ייעוץ והקמת מוקדי שירות ותמיכה טלפוניים על בסיס ידע וניסיון

הקמה, תפעול וניהול של מוקד טלפוני מצריכה היכרות מעמיקה עם הטכנולוגיות הרלוונטיות, לצד יכולת התאמה מדויקת של מבנה המוקד, אופן הפעולה שלו והצוות המקצועי שלו לצרכי הארגון ויעדיו.

אבל היא גם מחייבת חשיבה מחוץ לקופסא והבנת החשיבות של פעילות המוקד לטובת תקשורת נכונה עם הלקוחות והעובדים של הארגון, לצורך שימור לקוחות, טיפוח קשרי לקוחות ואף לצורך מיטוב של משאבי הארגון לצרכי שיווק, מכירה וגיוס. 

מה כולל השירות?

לצורך מתן שירות מקיף, יעיל ואיכותי, אנחנו מציעים שלבים שונים בתהליך, בין אם מדובר על ייעוץ בתהליכי ניהול ותפעול של מוקד קיים ובין אם מדובר על הקמת מוקד:

למה אנחנו?

הידע שלנו במתן ייעוץ והקמת מוקדים טלפוניים מבוסס על כוח אדם מנוסה ומערכי הדרכה מקצועיים בעלי הצלחה מוכחת, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת עם צוות מקצועי ומיומן.

הבסיס הרחב והמקצועי שלנו מאפשר לנו לתת שירותים מגוונים בתחום לחברות המובילות בארץ ובחו"ל.

אנחנו מקפידים על רמה גבוהה של זמינות עבור לקוחותינו ולכן מעמידים לרשותכם את מיטב הכלים הטכנולוגיים, אנשי המקצוע והמומחים שלנו, לצד הניסיון העשיר שרכשנו לאורך עשרות שנות ניסיון בתחום.

 

מוכנים לעבור לשלב הבא ביחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים בארגון? דברו איתנו!

המומחים שלנו ישמחו לעזור לך למצוא עבודה

קורות החיים התקבלו בהצלחה!